Strona 1 z 1

Proszę o pomoc /wadliwy laptop/

: 09 maja 2019, 19:59
autor: Michzer
Cześć, mam problem z laptopem firmy Acer.

Od pierwszego dnia po zakupie, laptop był wadliwy, a dzień później został on wysłany do naprawy. Wymienione zostało: 1 naprawa - płyta główna i oprogramowanie (100% zużycia procesora), a po jej wymianie pojawiły się problemy z dyskiem twardym. Kilka "napraw" później (patrz wymiana oprogramowania) wymieniony został dysk HDD i po raz kolejny oprogramowanie. Od jego wymiany borykam się z jeszcze bardziej opornym działaniem laptopa, działanie dysku ciągle wykazuje 100%, a ponad to laptop się przegrzewa. Przed wymianą HDD nie działy się takie rzeczy, bo nie mogę powiedzieć, że laptop w pełni działał. Jest on jeszcze na gwarancji. Czy jest to normalne, że Acer twierdzi, że działanie sprzętu jest "w normie" oraz jest on nie wadliwy, mimo osądzania mnie o "grzebanie" w śrubkach i licznym potwierdzaniu wad? Pytanie jest stąd, że chcę zrezygnować z umowy wiążącej mnie z tą firmą i zwrot gotówki. Proszę o pomoc